Alla inlägg under juni 2008

Av E - 30 juni 2008 19:07

Fick ju det här fina i morse....hihi... ;)

Av E - 30 juni 2008 12:49

För jag har blivit överöst med pengar denna månad....


Fick  2500:- av farfar för någon vecka sedan , en tusing av morfar och en tusing av pappa.

Sen så ringde mamma i går och sa att hon skulle sätta in en tusing och pappa ringde i dag och sa att  han hade satt in 1500:-. Och som pricken över i:t så ringde farfar och sa att han skulle sätta in 5000:-.

Jeeeehepps.... å jag som redan har betalat alla mina räkningar och allt sånt så det är ju inte så att jag är i desperat behov av pengar just nu.

men tack tack... oj vad ni måste tycka om mig den här månaden.... och jag som inte fyller år förens i september....haha....är nog lite bortskämd... trots mina snart 25 år....men men...lite semesterpengar säger man väl aldrig nej till...


Av E - 27 juni 2008 00:06

kan man vara med och tävla om på:  http://unikasmycken.blogg.se.

Superfint tycker jag!!


(Bild lånad från Unika smycken)





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards