Direktlänk till inlägg 21 maj 2008

Fan, det är illa nu.....

Av E - 21 maj 2008 00:28

Efter jag har skrivit det här så kommer jag att gå och ta mig en dubbelmacka med bearnaisesås och paprika på + salt och peppar såklart....är ju så hungrig nuförtiden....haha...illa illa......


Annars är allt bra. Det jag oroade mig för löste sig....så himla skönt...mådde faktiskt lite dåligt själv av det... måste ha en sjukhelsikes empati för den där mannen tror jag. Tänk vad lite papper kan ställa till det för en.


Blir nog soffan i natt igen för min del. Är ju så trött på min säng  och dessutom är det ju skönt när det är lite trångt också...mysigt värre.


Tömörov händer det väl nada, ska tvätta kanske å sen röja upp lite. Packa lite också. Åker och passar bröderna brothers hos pappa på torsdag-fredag och på lördag blir det party hos min mellanstadie och högstastadie-bästis. Skönt att komma "hem" också. Å så får jag träffa min kära hund. Saknar henne!!! Ska se om jag kan köpa något fint till henne innan jag åker.


Får lov att dra med Mr Y till mamma på lördag också...haha... vi har bara kännt varandra i 2 mån och den enda av alla mina förmågor genom åren mina föräldrar har träffat är S pappa. Så jag är rätt vågad nu. Fast iofs MR Y och mamma har redan setts,  för en månad sen typ.Dom krockade nästan i min hall. Mamma var dessutom i klädd en för STOR rosa-randig pyjamas.... mycket vackert...

 Men mamma bor ju så himla bra till, så varför inte.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E - 30 juni 2008 19:07

Fick ju det här fina i morse....hihi... ;)

Av E - 30 juni 2008 12:49

För jag har blivit överöst med pengar denna månad....   Fick  2500:- av farfar för någon vecka sedan , en tusing av morfar och en tusing av pappa. Sen så ringde mamma i går och sa att hon skulle sätta in en tusing och pappa ringde i dag och sa att  h...

Av E - 27 juni 2008 00:06

kan man vara med och tävla om på:  http://unikasmycken.blogg.se. Superfint tycker jag!!   (Bild lånad från Unika smycken)         ...

Av E - 20 maj 2008 11:54

Hos Engla's Showroom kan man vara med och tävla om ett presentkort från Ljuva Ting på 500:-. Finns hur mycket fint som helst där. Värt att ta sig en lite kik.   Tyvärr så är det ALLRA första gången jag gör ett Collage.....kanske syns...hrrrmmm......

Av E - 18 maj 2008 00:28

äta smörpopcorn vill säga. Fick tips om att kolla på Crash i dag, så det blir nattens underhållning för mig.   Eller tjock och tjock, men jag väger nog 3 kg mer än vad jag gjorde förra sommaren. Å ndra sidan så ser tuttsen och rumpan bättre ut nu.......

Ovido - Quiz & Flashcards