Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

Onödigt vetande! :)

Av E - 7 maj 2008 14:39

Brukar du komma i tid: 95 % av gångerna
Vad hade du i din mun senast: Gills en cigg?
När mår du bra: När solen skiner och när jag känner mig omtyckt.

När blev du fotad senast: Onsdags.
Hur känner du dig nu: Lite matt!
Kan du laga mat: Yäss.
Vad pluggar du: Nada, men förut El-installation.
Vad tycker du om fötter: Bra att gå med , men inte så vackra.
Är du smart: Absolut!
Vad har du på dig: Jeans, grå ribbad farfarströja och svart fleecejacka.

Är du aktiv i skolan: Förmodligen inte, går ju inte i skolan
Vad saknar du: Mr Y.
När och varför grät du senast: I lördags grät jag i kapp med mr Y, minns inte varför, vi var nog lite lessna för att vi hade tjafsat lite om ingenting.

Var det pinsamt att svara på det: Nepps!
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag. :)
Din favoritdryck på morgonen: Vatten, kaffe och Juice om man får välja tre.
Vad ska du göra i sommar: Vettefan...
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag! :) iallafall till 98 %.
Vad vill du jobba som:  Lyxhustru.

Har du tråkigt just nu: Ganska, fast det är skönt.
Vad gör livet värt att leva: Allt det goda i livet!
Vad i livet ångrar du: En hel del!
Är du musikalisk: Jorå.
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nja, nej. Beror på hur man menar.
Är du bortskämd: Yes
Är du trött: Jao..
Vad gör du imorgon: Ska ner på stan och kirra en grej, tar kanske S med mig.

Din första
Operation: Gills förlossning?
Första piercingen: Öronen, men de har jag inte kvar. Elelr jo örona har jag ju fortfarande....
Första bästa vän: Helena
Första priset: En gigantisk väggklocka i form av ett armbandsur. Vann det på en stor skolfest i 1:an/2:an

Första sporten du började på: Balett, me nsen kom ridningen tätt efter.

Första husdjuret: Första egna? En undelat som hette Putte Två.
Första semestern: Antagligen Schweiz

Första konserten: Carola?
Första kärleken: Raffa! :)

Favoriter:
Filmer:  Drama med något budskap eller filmer av typen HP eller Sagan om ringen.
Tvprogram: Beror på sinnesstämmning.

Musik: Just nu den här: http://www.youtube.com/watch?v=dYub1neLZmA
Drink: White Russian
Kroppsdel (på kille): Underarmarna, atletisk torso.
Sport: Horisontalmambo.
Plagg:Jeans funkar väl alltid.

Skola: Livets!!

Bok: Det mesta i Chick-lit väg...men även biografier. LIza Marklund och Maria Eriksson är stora favoriter också.

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Ska du: Gå till dagis.
Lyssnar du på: Whiskey Lullaby. Mr Y så det stänker om det. första braiga låten jag fick höra från honom. :)
Väntar du : Bättre tider?!
Tittar du på: Skärmen?

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Både och!
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar:)
Busig eller lydig: En blandning!



Som sagt, onödigt vetande! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E - 30 juni 2008 19:07

Fick ju det här fina i morse....hihi... ;)

Av E - 30 juni 2008 12:49

För jag har blivit överöst med pengar denna månad....   Fick  2500:- av farfar för någon vecka sedan , en tusing av morfar och en tusing av pappa. Sen så ringde mamma i går och sa att hon skulle sätta in en tusing och pappa ringde i dag och sa att  h...

Av E - 27 juni 2008 00:06

kan man vara med och tävla om på:  http://unikasmycken.blogg.se. Superfint tycker jag!!   (Bild lånad från Unika smycken)         ...

Av E - 21 maj 2008 00:28

Efter jag har skrivit det här så kommer jag att gå och ta mig en dubbelmacka med bearnaisesås och paprika på + salt och peppar såklart....är ju så hungrig nuförtiden....haha...illa illa......   Annars är allt bra. Det jag oroade mig för löste sig.......

Av E - 20 maj 2008 11:54

Hos Engla's Showroom kan man vara med och tävla om ett presentkort från Ljuva Ting på 500:-. Finns hur mycket fint som helst där. Värt att ta sig en lite kik.   Tyvärr så är det ALLRA första gången jag gör ett Collage.....kanske syns...hrrrmmm......

Ovido - Quiz & Flashcards