Direktlänk till inlägg 16 maj 2008

Sjuk, sjukare ,sjukast!

Av E - 16 maj 2008 14:56

Vaknade upp i går som världens sjukaste. Jag är nästan aldrig sjuk, men typ 1-2 ggr om året slår det till rejält! Som tur är så så är det bara helvetiskt 1 ag. Den dagen var i går. Det gjorde så ont över allt och jag hade ont i halsen.


Mr Y kom hit, fick lite mat, godis, värktabletter och ett paket cigg.... sötgris... pggnade på mig rätt bra efter en stund.  När han kom så  pratade jag ganska entonigt och svammlade en hel del ! :)


Blir nog Sthlm nästa helg. En gammal skolkompis fyller 25. Mr Y ska antagligen hänga med, eller det är sagt så men pga en liten grej så kanske det inte blir så...ordnar sig nog är lite ledsen för hans skull bara. Förstår inte hur han lyckas gång efter gång. Han är som är så fin och bra. Hoppas verkligen att det ordnar sig!


Näää.. om man skulle gå ut å ta en cigg....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E - 30 juni 2008 19:07

Fick ju det här fina i morse....hihi... ;)

Av E - 30 juni 2008 12:49

För jag har blivit överöst med pengar denna månad....   Fick  2500:- av farfar för någon vecka sedan , en tusing av morfar och en tusing av pappa. Sen så ringde mamma i går och sa att hon skulle sätta in en tusing och pappa ringde i dag och sa att  h...

Av E - 27 juni 2008 00:06

kan man vara med och tävla om på:  http://unikasmycken.blogg.se. Superfint tycker jag!!   (Bild lånad från Unika smycken)         ...

Av E - 21 maj 2008 00:28

Efter jag har skrivit det här så kommer jag att gå och ta mig en dubbelmacka med bearnaisesås och paprika på + salt och peppar såklart....är ju så hungrig nuförtiden....haha...illa illa......   Annars är allt bra. Det jag oroade mig för löste sig.......

Av E - 20 maj 2008 11:54

Hos Engla's Showroom kan man vara med och tävla om ett presentkort från Ljuva Ting på 500:-. Finns hur mycket fint som helst där. Värt att ta sig en lite kik.   Tyvärr så är det ALLRA första gången jag gör ett Collage.....kanske syns...hrrrmmm......

Ovido - Quiz & Flashcards