Alla inlägg under april 2008

Av E - 22 april 2008 12:20

http://www.youtube.com/watch?v=jGc0kx7r3N0&feature=related


fasiken vad jag skäms, gjorde nått så pinsamt i morse så jag vågar inte ens tänka på det. Inte ens på 5 år med S pappa lyckades jag med något sånt.....hahaha.... :)


åh mama mia..... vad jag inte tänker träffa grannarna heller.... eller i allafall inte den som bor vägg i vägg...



Av E - 13 april 2008 22:04

Tycker att denna är så fin! :)


http://www.youtube.com/watch?v=7zQk9sRECws



Hmm.... just som jag trodde att Mr Y hade gått å dött så ringde han, hade blivit lite vilt i går och det där MEN:et jag misstänkte var helt befogat... han ringde mig och var så ledsen, låg på en gräsmatta å tittade upp på himlen. Blir så ledsen för hans skull, men det ordnar sig. Han var modig som erkände det för mig. Hoppas att jag kan hjälpa honom.

Vi ska ses i morrn, härligt! :)

Av E - 12 april 2008 21:42

vad jag blir irriterad på mig själv.... varför ska man bli så paranoid och alltid tror det värsta bara för att personen man är förtjust i inte svarar när man ringer. Bara för att jag vet om en grej, men vaddå, jag har ju inte oroat mig de andra gångerna.... det är det här jag hatar med sånt här... varför kan man bara inte slappna av.... kanske därför jag aldrig tilllåter mig själv att falla för någon...


äähh... nu ska jag kolla på film.... får väl prova å ringa lite senare....bröl bröl bröl....

Av E - 12 april 2008 14:00

Hade det VÄLDIGT trevligt i onsdags, somnade seeeent, kl 4 typ. Vi hade riktigt mysigt å drack en massa the, så jag fick springa å kissa stup i kvarten! :)


Pratade i går, det var meningen att han skulle gå i väg på fest, men blev fast med mig i 4 timmar istället, så kan det gå. Vi hade ett riktigt givande samtal, även om han drack vin å jag drack the.

Jag erkände saker och han erkände saker, och hörde ju precis det jag ville höra, vilket jag borde vara SÅ glad för.... men ändå så är jag inte det.

Sen kom det gamla vanliga som jag får höra av "alla". Att jag är så vacker, mogen å mina ögon och när jag ler å  bla bla bla....jo, men tack tack, trevligt att höra...


Jag vet ju iofs varför jag inte kan vara glad, det är för att jag inte kan lita på folk. Även därför som jag blir den där hala ålen i oljetanken också.... när någon kommer för nära.... så det blir till att kämpa lite med mig själv antar jag....snuskerier tänker jag också vänta med dels pga en liten svårighet fårn förr eller vad man kan kalla det....ett icke acceptabelt beteende från min sida som har gjort att jag har lite svårt att engagera mig på djupet....och vill heller inte hamna där igen.... det är inget bra... och dels för att jag inte har lust att engagera mig i folk som bara försvinner sen... iofs så sa han att han har inte bråttom någonstans så vi tar det lugnt med allt.

Blir ju så blyg dessutom, han är så snygg så jag har svårt att lyssna på honom i bland...


Finns dock ett litet MEN i det hela.... men å andra sidan är han så ung och jag är inte van vid fjuttisar... eller han är ju äldre än mig men att gå från 41 till 28 är rätt saftigt...man måste programera om sig lite...


Shit vilket svammel, men kände att jag behövde skriva av mig lite å få ut det nånstans.,... å det är antagligen bara jag som fattar vad det är jag har skrivit... :)


Vi ska ses på onsdag föresten, haha..... åker ju till Sälen sen kl 8 på torsdag morgon, men men , får väl sova på vägen upp sen....härligt bakis ! ;)

Av E - 9 april 2008 00:21

det har jag i morrn minsann.... iiihh... får se hur det går...


Måste komma i håg å gå å köpa en sak först bara, tänkte skoja till det lite...näää..inget sånt snuskigt, utan en sak som är god, får se om han uppskattar mitt skämt ! ;) Jag tycker iallafall att det är ROLIGT, det är en viss sorts kakor...hoho...


På tal om snusk, ska låta bli snuskigheter. Iofs är det 4:e gången vi träffas, men ändå, eller visst lite pillerill å tuttitutt kan väl gå an, sånt brukar inte gå att undvika när man sover brevid någon, men nått annat tänker jag inte utöva. Jag har blivit en ordentlig dam jag.


Men kan ju iallafall se till att ha matchande underkläder på mig ändå så jag inte ser helt knasig ut...hihi.. Å en helrenovering skulle väl inte sitta helt fel heller.... shit vad besvärligt det är att vara tjej egentligen, killar behöver ju bara duscha lite... .vi tjejer vi har ju hur mycket som helst å fixa... men har två timmar på mig å på den tiden ska jag nog lyckas få i hop något...haha..


Åååh... jag e sååå pusssugen....


Svammel svammel.... kommer nog en liten uppdatering på torsdag eller så... :)



Av E - 7 april 2008 14:50

Jag fick SMS precis... hihi... å jag fånler.. även om det inte stod något speciellt...så töntig man kan va..tralllaaa..


Ska hämta S snart och sen ska vi gå och handla lite, det gaaaapar tomt efter en ensamvecka med mig själv.... är väl inte så hungrig heller överhuvudtaget... brukar komma in i nått knäppt på våren och sommrarna då jag tappat hungerkänslan... iofs inte mig emot... Även om jag inte är så "beachig" av mig...hahah...


Av E - 7 april 2008 11:00

Dags att uppdatera lite kanske ?


Skrev ju att jag hade ett lite ärende till förra fredagen.

Först var jag på "planeraparty" med alla butchfior, fick stående ovationer och en massa lovord när jag gick, inte för att de tyckte det var trevligt att jag gick utan för att de tyckte jag var så trevlig och rolig ! :)

Det var runt 00-tiden och sen tog jag en taxi ner på stan, lite lagomt sådär gladsnurrig av allt vin. Och väl där nere så mötte jag upp Mr Y....oiiiiii.. Vilket har resulterat i en biodejt, en tv-dejt och nu i dagarna ska vi på en lunchdejt....haha... jag kan INGENTING om sånt här så jag kör med "Go with the Flow".... han får vara "John" i det här... .så följer jag efter...


Men lite konfundersam blir jag. Han ser ut som en buse å så snygg så snygg. Men är så snäll så snäll å så gullig och ordentlig. Han har inte sagt något snuskigt alls, inte klämt på tuttarna och inte försökt göra några snuskiga närmanden....haha... jag e inte van vid såna här killar.... först tänkte jag om ifall han tyckte jag är äcklig eller att jag luktade gammal svettråtta... men det verkar det inte som.. för han ringer mig så pliktskyldigt varje eftermiddag/kväll och skickar små godmorgon-sms och så....


Någon som vet hur man gör?! Jag är USEL på att dejta, speciellt på det här sättet, jag e mer van vid pang på rödbetan....Fast det slutar ju iofs sällan så himla bra iofs....


Men det är så här man kanske dejtar seriöst?


Av E - 4 april 2008 00:13

Hur himla söt får man vara??? Jag döööör snart tror jag....han e så jäkla (omedvetet) gullig så att jag blir tåröögd...hahah....HJÄLP!!!


Vi kan kalla honom Mr Y....fortsättning följer! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards